حمل اغنية وبحتجلك وتحتجلى
اعلان موبينيل mp3
استماع واتحميل اغنية
حلقة وصل 2013
 غناء منه حسين
 ألحان وتوزيع موسيقي ووتريات أحمد فرحات
 كلمات ناصر الدين



كلمات اغنية وبحتجلك وتحتجلى
استماع وتحميل mp3

 و بحتاجلك و تحتاجلى . . ما بينا الف حلقة وصل
و بشبهلك و تشبهلى .. فحب الخير و طيبة الاصل
ماليش غيرك اكيد لكن .. محدش فينا مختار حد
انا و انتا حكاية ناس .. مقاسمين الحياة مع بعض


وجودك شىء مكملنى لانى لوحدى مش هاقدر
ملمحك كلها منى يدوب الاسم متغير
مجرد بس ما تصبرنى .. و تقولى انا جنبك
تطيب خاطرى من همى .. بكلمة طالعة من قلبك


و بحتاجلك و تحتاجلى . . ما بينا الف حلقة وصل
و بشبهلك و تشبهلى .. فحب الخير و طيبة الاصل

بتزرعلى رغيف عيشى .. و انا بغزلك اتيابك
تقف دلوقتى على بابى .. و انا بكرة على بابك
تعلم ابنى و تكبر و دائك يشفا بدوايا
بتبنى بيتى و تعمر و بيتك وأنت فى حمايا


و بحتاجلك و تحتاجلى . . ما بينا الف حلقة وصل
و بشبهلك و تشبهلى .. فحب الخير و طيبة الاصل
ماليش غيرك اكيد لكن .. محدش فينا مختار حد
انا و انتا حكاية ناس .. مقاسمين الحياة مع بعض


مينفعش الخلاف بنا يضيع مننا لو يوم
في واحد عايز التاني عشان يسند علية و يقوم
بكامة صغيرة ممكن تدوب بنا أي خصام
تصفي قلوبنا وتغير مع لحظة مد ايد بسلام


و بحتاجلك و تحتاجلى . . ما بينا الف حلقة وصل
و بشبهلك و تشبهلى .. فحب الخير و طيبة الاصل
ماليش غيرك اكيد لكن .. محدش فينا مختار حد
انا و انتا حكاية ناس .. مقاسمين الحياة مع بعض


و بحتاجلك و تحتاجلى . . ما بينا الف حلقة وصل
و بشبهلك و تشبهلى .. فحب الخير و طيبة الاصل
ماليش غيرك اكيد لكن .. محدش فينا مختار حد
انا و انتا حكاية ناس .. مقاسمين الحياة مع بعض
  دى جى اكس ميوزك







  ₰الاستماع قبل التحميل جزء من الاغنية₰

 











رابط فديو يوتيوب www.youtube.comشرح التحميل اذا واجهك صعوبة.












  دى جى اكس ميوزك
 

أضف تعليقك